zondag 10 juni 2012

Rijk zijn

Zomer hij komt en hij gaat, ik kan nu al zien
Makkelijk lachen wanneer ik je lach verdien
Maar nu kost het nog tijd,
Nu kan ik niets kwijt, oh

De avond brengt je koelte naar mij
We zijn die haast en die woorden voorbij
Nu pas zijn we los, nu pas zijn we vrij
Eerst was het zo ver, maar nu zo dichtbij

De zon rolt ons weg en verlaat, en ik droom misschien
Je loopt en je wacht als je staat, je had niet gezien
Maar we hebben een plek
Schaduw geen gebrek, oh

Ik zie je nu voor het eerst zonder jou
Je leegt je ziel, zegt waar ik zo van hou
Je bent nu de enige die ik vertrouw
Ik heb het warm, terwijl jij rilt van de kou

De avond brengt je warmte naar mij
We zijn de maan en de sterren voorbij
En nu zijn we samen we zijn allebei.
Ik hou van jou, en jij houd van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten