zaterdag 23 juni 2012

Voor ik stop

Ik wrijf in mijn ogen, stap uit bed
Heb in de gauwigheid maar thee gezet
Terwijl de krant mij wakker schrikt
Heb ik mijn brood droog weggeslikt

O-oh-o-ho-o, dit heb ik al gedacht.
O-ho-o-ho-o, 'k heb niet gedroomd vanacht.



Sommigen zeggen je verspilt je tijd
Maar ik moet het gewoon kwijt
Als ik altijd te ver blijf gaan
Om dan verward te blijven staan
Nog één keer maak ik het weer te bont
Nog één keer draait mijn maag in het rond
Nog één keer kijk ik dan jou kant op
Nog één keer voor ik dan eind'lijk stop


Ik wrijf mijn gezicht met schaamte in
Scheer da mijn wangen en mijn kin
Mijn spiegelbeeld kijkt me vrolijk aan
Nu durf ik er weer tegenaan.

O-oh-o-ho-o, dit heb ik al gedacht.
O-ho-o-ho-o, 'k heb niet gedroomd vanacht.



Sommigen zeggen je verspilt je tijd
Maar ik moet het gewoon kwijt
Als ik altijd te ver blijf gaan
Om dan verward te blijven staan
Nog één keer maak ik het weer te bont
Nog één keer draait mijn maag in het rond
Nog één keer kijk ik dan jou kant op
Nog één keer voor ik dan eind'lijk stop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten