zondag 16 december 2012

Eyes up here, boy!

Beste Darwin,

Op een moment in mijn nachtelijke bezoek aan de binnenstad stond ik met een goede vriendin in een uitgaansgelegenheid, waar een vaag bekende ons te woord stond. Nu was dit nog geen onaardige vent en zijn bedoelingen waren goed, maar deze heer keek overmatig veel naar het decolleté van mijn danspartner.

 Kijk, ik weet dat ze er zitten, we zijn mannen. Ik gaaf toe dat wanneer een dame wat inkijk heeft ik mijn ogen een kijkje gun. Zo zit dat, maar ik ben gauw uitgekeken, afhankelijk van de hoeveelheid oppervlakte vrouwelijk schoon onder aan de hals.
Maar in dit geval was er weinig te zien, een vrij keurig shirt bedekte mevrouw genoeg dat ikzelf er geen aandacht aan geschonken had. Toen kwam dus deze ooit groengebroekte feestganger mijn aandacht doorsturen, het viel zo op dat ik nieuwsgierig was.

Er was niets. Ik voelde me bedrogen.

Tot de volgende keer,

Sulicius Zeno Pygmalion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten