zondag 2 december 2012

Growing Old

Beste Darwin,

Ik ben jarig geweest. Eer jaarlijks feest heeft mij een nieuw jaar ingeleid, maar ik ben niet zo overtuigd van een plotseling overgang. Ik focus me nu een tijdje op meer 'volwassen' zijn. Beter weten waar ik mee bezig ben, minder afhankelijk zijn en grip hebben op mijn situatie. Ach, Charles, ik ben er nog niet, maar elke stap die ik neem in de goede richting geeft wel zo'n geweldige kick!

"Stop depending on others, start being somebody people can depend on. Everything else is just what people think looks like an adult."

Mijn vrienden zijn geweldig lieve en inspirerende mensen, ze hebben allemaal iets wat hen speciaal maakt en daar koester ik ze om. Ik hoop dat dit zo blijft.

Met vriendelijke groeten,

Sulicius Zeno Pygmalion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten