zaterdag 29 december 2012

Warzone


Zonder kant te kiezen ben je voor beide een verrader.
Kies je wel, kies je verkeerd.
Ik heb weinig opgestoken van de verhalen van mijn vader
Maar wat ik heb, heb ik wel geleerd

Ik maak geen ruzie omdat ik je niet mag
Wat ik gister nog niet zag
Merk ik nu pas overdag
Ik wil zonder jou
Ach, ik lach nou overdag
Eig'lijk ben ik nog van slag
Omdat ik jou niet mag
Ga maar weg
Ga maar weg

En ik dreig haast, ga nu weg
Ik heb te veel gezegd
Zie ik je staan, kan ik nergens van genieten
Liever was ik niet hier lang gebleven
Maar je bent er, dat is pech
Ga maar weg
Ga maar weg

Ga je gang maar,
Ga maar weg
Ik wil zonder jou
Ga ver van mijn vandaan
Ga je gang maar,
Ga maar weg
Als je dat doen zou
Vlucht ver van mijn bestaan

Als ik je even slecht verdraag,
Op zo'n dag als vandaag
Dan voel ik kronkels in mijn maag
Gaat mijn stemming snel omlaag
Ik klaag, het knaagt, een nederlaag
Ik hou het hierbij vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten