dinsdag 24 januari 2012

Daar heb ik nu geen spijt van...


Leuk liedje?

Mijn tekst:

Ik ging een avond stappen,
En landde in de kroeg.
Ik had een paar gedronken,
Maar ik had al genoeg.

Er was een meid zo mooi en blond
Blauwe ogen lippen rond,
Dat ik toen plots'ling voor haar stond,
Daar heb ik nu geen spijt van

Ik zei: "He meid, hoe is je naam?
Ik zag je laatst nog door een raam,
En je lach is aangenaam."
Daar heb ik nu geen spijt van

Dames heb ik nooit gesnapt,
Maar ik geef niet op.
Dus lach ik alles weg,
Wanneer ik weer eens flop!

Ook zei ik: "Meis, kijk mij eens aan,
Heb je zin om mee te gaan?
Dit kun je echt niet overslaan."
Daar heb ik nu geen spijt van.

Ze zei me: "Knaap, dat hoef ik niet,
Een drukke meid is wat je ziet."
Het was goed als ik haar liet,
Daar heb ik nu geen spijt van.

Ik zei: "Heb je je nou niet vergist,
Want je weet niet wat je mist."
En toen kwam die grote twist,
Daar heb ik nu geen spijt van.

Dames heb ik nooit gesnapt,
Maar ik geef niet op.
Dus lach ik alles weg,
Wanneer ik weer eens flop!

Ik pakte haar toen bij de hand,
Een snelle slag, gebroken tand,
Viel ik even door de mand,
Daar heb ik nu geen spijt van.

Ik lachte met een mond vol bloed
Ik zei: "He meis, dat doe je goed,
Maar je weet, de wraak is zoet,
Daar heb ik nu geen spijt van.

Dames heb ik nooit gesnapt,
Maar ik geef niet op.
Dus lach ik alles weg,
Wanneer ik weer eens flop!

Ik zag haar enkels waren zwak,
Vandaar dat ik die als eerste brak
Voor meer ging ik toen in de bak
Daar heb ik nu geen spijt van.  

Daar heb ik nu geen spijt van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten