donderdag 15 september 2011

Is this the real life?

Is this just fanta-sea?

Ik wil me niet verschuilen achter een deur van voorzichtigheid en verdraaide waarheden. Zij die me kapot willen maken zullen dat toch doen, zij die dit op prijs stellen zullen mij op prijs stellen. Deze woorden ben ik. Ik ben niet het grapje die ik van een ander heb gehoord, ik ben de lach die de eigen grap verrijkt. Ik ben niet de verf op het doek, ik ben de vlek in de rechterbovenhoek, de intentie van het werk. Ik ben niet woord voor woord de mening in mijn gedicht, ik ben Sulicius.

Gisteravond schoot ik vol inspiratie, het was niet tegen te houden. Blame the jazz, baby, blame the jazz.

Have a drink on me
This evening is so young!
Have a drink on me
There are songs to be sung!

Have a drink on me
'till my money is all gone
Even when I wake up with a headache
I know this wasn't wrong

-

Eyes like an untouched forest
Lips, soft and sweet
Eyes like an untouched forest
A smile that knocks me off my feet

Eyes like an untouched forest
A walk that makes me turn,
Those eyes still get me
Behind I can see the forest burn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten