zaterdag 3 september 2011

A Promise Forgotten

Beloof me dit: Blijf zoals je bent. Beloof me dat je er altijd zult zijn, dat je eeuwig bent. Dat je accepteert hoe je bent geschapen door de jaren en de wereld. Beloof me dat je lief zult hebben. Dat je houd van je familie, vrienden, van je partner, maar vooral van jezelf. Beloof me dat je zult groeien, dat je niet stil staat. Dat je je ontwikkeld op manieren die ik niet mogelijk heb gezien. Dat je vrienden maakt, maar ook vijanden, want een vriend zonder vijand is als een hemel zonder aarde. Begrijp en leer, houd stand en pas aan. Van mijn part besluit je om je leven radicaal over een andere boeg te gooien, maar wees gelukkig.
Ondanks afscheid, verdriet, angst en woede, wees gelukkig. De wereld zit zo in elkaar dat jij een van de weinige bent die het verdient om gelukkig te zijn.
Ik heb het over jou en ik hoop dat je dat begrijpt. Beloof me alles en niets, maar alsjeblieft, beloof me dat je me niet vergeet.

"1975: Alex Mitchell, a 50-year-old from Norfolk, England, died laughing while watching The Goodies. A particular scene had caused Mitchell to laugh nonstop for twenty-five minutes before dying of heart failure."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten