maandag 7 november 2011

GERONIMOOOooooooo...

Beste Zeno,

Ik ben nu al een tijd lang niet de homo universalis die ik zou willen zijn. Ik ben niet in balans. Wat wil ik dan zijn? Gezond, kunstzinnig, wijs, grappig en sterk. Bij een gezonde geest hoort een gezond lichaam, maar ik zit al een tijdje zonder beide. Dat gaat veranderen.
Beste Zeno, klaar voor goede voornemens?

Elke maandagavond zal ik een film kijken die ik nog niet heb gezien, een oude of nieuwe, maakt niet uit, net zo lang tot ik alle klassiekers en bekende iconen van het witte doek heb gehad.
Elke dinsdag zal ik een gedicht maken, of in ieder geval, ik zal er elke dinsdag eentje publiceren.
Elke woensdag zal ik mijn best doen om een verhaal te lezen, of luisteren. Ik weet het, luisteren oefent de kunst van het lezen niet en werkt heel anders, maar het is gewoon makkelijker. Deal with it.
Elke donderdag zal ik iets kunstzinnigs uploaden, een mooie schets, tekening of werkje via mij technologisch bevooroordeelde tablet.
Elke vrijdag doe ik lekker niets, of haal ik één van de vorige dingen in, shit happens.
Zaterdag heb ik geen tijd, werken, uitgaan, socializen.
Dan blijft zondag over om mijn lichaam eens te verwennen. Na een uitbrakontbijt zal ik tijdens het luisteren van nieuwe muziek eens goed in de weer gaan met mijn gewichten en dergelijk.

Dat klinkt als een plan. Morgen een gedicht? Laten we het maar proberen.




Dit is Nurgle, God van de wanhoop, ziekte en angst. Hij is voor de rest een goedaardige papzak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten