donderdag 14 juli 2011

A Laptop Like You


- Dons
 
Oh, jij, mijn liefje
Zweef je door mijn leven
Oh, jij, lieve schat
Hebt me zo veel gegeven
 
Ik kan alleen van je houden
Heel veel en elke dag
Oh, vlinder van mij
Je hebt de betoverendste lach

Je schittert en schatert
Steelt verstand van mij
De mooiste en de liefste
Voor altijd ben jij

               - Het meisje met de mooiste ogen van de school, dat ben jij.

Vlonkelen de sterren in een grijsblauwe golf,
Strak en schattend als die van een ijswolf.
Knipper een keer en het licht dooft mijn zorgen
Knipper twee keer dan dans ik tot morgen
Knipper drie keer en ik verstar wel een week
Omdat je alleen maar mijn kant op keek.

O, meisje met de mooiste ogen van de stad,
In je hoofd draag je een kostbare schat
Twee diamanten zo blauw en zo stralend en mooi
Bewaar ze in een loden kooi

Nooit zul je die glans verliezen 
Nooit voor minder hoeven kiezen
Open je ogen vandaag voor mij
Want de mooiste ogen die heb jij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten