maandag 4 juli 2011

Rules don't rule, I do

When I saw you, It was like I'd never seen a girl before.
Didn't know what to do, Before you were outside the store.

Ik leer hier dode talen,
Van de Griek en de Romein
Mythologische verhalen,
Om gymnasiast te zijn.
Ik ben me aan het vervelen,
Dus ga ik dichtertje spelen,
Door dit versje met je te delen.

Hee, meneer Ornée,
Neemt u nog koffie mee?
Om wakker te blijven,
En ons met grammatica in te lijven.
De kwelling van de spelling
Van de Nederlandse taal.
Het verdwijnen van breinen,
Is er onze ergste kwaal.
Maak korte metten met slecht opletten,
En vertel ons een verhaal.
Over de kwelling van de spelling
Van de Nederlandse taal.

Peroxide, waterstof, natriumfosfaat
Ik weet al lang niet meer waar dit over gaat
Germanium, titaan, broom
Van scheikunde wordt ik sloom

Mijn ogen zijn geopend,
Maar mijn gedachten nog wat vaag.
Ik kan nu niet wegdromen,
Want ik heb wiskunde vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten